Ometepe

20 december 2015 - Granada, Nicaragua

Inmiddels ben ik alweer langer dan een maand aan het reizen.nadat ik in San Juan del sur ben geweest ben ik naar Ometepe gegaan een eiland midden in Lago nicaragua met 2 vulkanen waar ik er eentje van beklommen heb een wandeling van 3.5 omhoog en 3 uur naar beneden ook heel mooi daar was aangezien we op een hippie plek waren met bijna geen licht vervuiling je heel goed de sterren kon zien verschillende vallende sterren gezien. Na daar een paar dagen ben ik Door gegaan naar granada koloniaal toeristisch stadje maar erg mooi mooie straten veel leven vandaar uit weer een vulkaan bezocht maar maar deze was actief dus je zag allemaal rook eruit komen en hoorde het lava bewegen verder nog karaoke gedaan in de iris pub en naar de lokale markt geweest maar ik vermaak me nog steeds goed veel interessante mensen leren kennen en veel gelachen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Barney stinson:
    20 december 2015
    Klinkt goed maat ! Genieten zal je zeker doen! En nog maanden te gaan , geen wortels schieten he :p
    Nice actie foto (surfing swagger ) :)
  2. Bakker:
    20 december 2015
    Heyyyy Robin goed te horen dat je het naar je zin hebt man . je geniet er van . en mooie foto s er bij . leuk om te zien en ook dat je geniet , ga zo door zoon. Groetjes we missen je wel hoor. Blijft zo netjes alles nu hier hihihi ga je goed xxx je pa en ma
  3. OPA 1:
    20 december 2015
    Hoi Robin het klinkt allemaal goed en ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je dit lijkt mij ook wel wat maar helaas zit dat er voor deze opa niet in.
    Blijf vooral genieten
    groetjes
  4. Leon:
    20 december 2015
    Robin! Leuke foto's en verhalen, de tijd vliegt zo te horen. Geniet van alle leuke ervaringen en hoor ze snel!
    Greetings,
    Leon
  5. Leon:
    20 december 2015
    Ro-bin! Zo te horen vermaak je je wel, geniet er vooral van maar pas op voor de inca's he ;-). Hoor alle verhalen wel als je terug bent!

Greetings
    Leon
  6. Vug:
    Geweldig Robin ga door
  7. Lia Bak:
    21 december 2015
    Wat een prachtige foto's Robin, leuk dat je het zo naar je zin heb, geniet maar hoor ! groetjes tante Lia
  8. Guido:
    23 december 2015
    Lekker bezig maat! Goed om te horen dat je nog naar je zin heb!! ;) Fijne feestdagen nog!!