update oudejaarsavond

31 december 2015 - Utila, Honduras

Hallo iedereen hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad inmiddels ben ik in honduras utila maar sinds mijn vorige verslag ben ik naar Leon Nicaragua geweest wat niet zo heel bijzonder was aantal kerkjes gezien en heb een aantal Spaanse lessen gehad toen heb ik kerst doorgebracht op het strand in Las peñitas bestond voornamelijk uit kaarten en biertjes drinken en vanaf daar heb ik een micro bus richting honduras genomen wat 14 uur duurde maar was het waard nou blijf ik hier een weekje om een beetje te duiken en oud en nieuw te vieren

1. Annette:
    1 januari 2016
    Hallo, de beste wensen voor 2016, klinkt echt saai ja. En je bent vrijwillig naar school gegaan. Komt goed……. Heel veel plezier nog en geniet ervan. Annettte
  2. Bakker:
    3 januari 2016
    Klinkt goed Robin . je ben lekker bezig hoor geniet er van . op naar volgende bestemming
  3. Isabelle:
    Muchos plezieros daar robin :)
  4. Vug:
    3 januari 2016
    Ik ben trots op je Robin
  5. Barney stinson:
    4 januari 2016
    Time fly's bro, so grow some wings and just fly above it . Stay cheesy takelinie