monte verde la fortuna

12 december 2015 - San Juan del Sur, Nicaragua

Nadat ik San José verlaten heb ben ik naar monte verde gegaan waar ik over bruggen in de jungle heb gelopen met een mooi uitzicht daarna ben ik naar la fortuna gegaan en een hike van 5 uur gedaan op een berg waar een meer bovenop zat daar wezen zwemmen (sommige foto's op facebook) daar heb ik een aantal vrienden gemaakt waar ik ook verder mee ben gaan reizen wat mooi uitkwam want bij de grens van nicaragua had ik een credit card nodig die ik dus niet heb maar Is goed gekomen veel politie/leger bij de grens vanwege dat Cubanen de grens over willen steken in middels ben ik in Nicaragua waar alles een stuk goedkoper is nou ben ik een paar dagen wezen surfen en voornamelijk chillen op het strand

1. Laura:
    12 december 2015
    Ziet er weer mooi uit! Goed om te lezen dat het goed met je gaat.. en je het naar je zin hebt
  2. Vug:
    12 december 2015
    Robin dat is prachtig, allde foto's en mooie verhaal ik wens je veel succes en plezier ga lekker Door maat
  3. OPA 1:
    12 december 2015
    Ziet er allemaal goed uit en toppie man dat je het naar je zin hebt
    Vooral GENIETEN dit neemt niemand je ooit nog af
  4. Kees:
    13 december 2015
    hoi Robin HOE GA TI ?? kan je nog een beetje tegen de warmte? de reorganisatie is nog niet rond.
    en het fnv is er mee gestopt voor mij.
    ze geven ihc gelijk en dat na 5 maanden ik was heel boos
    ik hoop dat je het naar je zin hebt. en doe wat met die vrouwtje daar hee. ADIOS
  5. Bakker:
    13 december 2015
    Hoii Robin mooi daar . en leuk verslag heb je ge schreven mooi om te lezen man. Geniet er van knul groetjes van je pa en ma xxx