natuurlijke zwembaden en back to basics

15 januari 2016 - Semuc Champey, Guatemala

Zooo dus nadat ik antigua verlaten heb heb ik een georganiseerde bus reis gepakt naar semuc champey wat nogal een afgelegen plek is heb nadat ik daar in de buurt aankwam nog een uur over hobbelige bergpaadjes moeten doorstaan achterin de laadbak van een bus maar was het helemaal waard semuc champey is een plek waar geen stroom kabels naar toe lopen en dus moeten ze stroom opwekken aan de hand van generatoren dus hadden ze alleen stroom vanaf 18:00 tot 22:00 en geen wifi maar dat is helemaal niet zo erg iedereen kwam samen om te eten en wat te drinken en van de muziek te geniet en te dansen was echt heel gezellig maar om die reden heb ik weinig foto's dag 1 daar heb ik doorgebracht Door naar een uitizicht plek te gaan waarvan je uitkijkt op de natuurlijke zwembaden die waar een rivier onderdoor loopt de naam semuc champey betekent rivier onder de aarde in maya taal maar Is echt geweldig om te zien en in te zwemmen nadat we omlaag waren gegaan zijn we gaan zwemmen je had iets van 10 baden met stenen glijbanen niet geheel pijnloos maar wel leuk helaas moest ik semuc champey vroegtijdig verlaten omdat er geen pinautomaat was maar Is echt een aanrader dus als je in de buurt ben
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bakker:
    27 januari 2016
    Oké mooi verslag Robin en idd . is soms lekker als je geen luxe hebt . en je maakt heel wat mee echt leuk . geniet er van maar Luk je wel groepjes