update

26 november 2015 - Boquete, Panama

Naa heel wat kilometers afgelegd te hebben eerst naar 'chitre' waar ik een avondje gebleven ben en niet gek veel hebmee gemaakt dan naar een barretje en een casino geweest dus vandaar dat het even duurde voordat ik wat geplaatst heb sinds dien ben ik veel onder weg geweest gestopt in santiago in een smerig hotel overnacht maar ja shit happens heb rob geus maar niet gebeld daarna ben ik in david city aangekomen en nu in boquete waar een paar deutshe freunden heb ontmoet en ben ik hier wezen paard rijden en warm water bronnen van de vulkaan in ben geweest . Meer komt nog :)

1. Isabelle:
    27 november 2015
    Man man man jammer van dat smerig hotel haha, wel leuk dat je wat mensen heb ontmoet en bij je laatste bestemmingen leuke dingen heb ondernomen.
  2. Deborah bakker:
    27 november 2015
    He goedemorgen robin ,fijn weer wat van je te lezen . Jammer van het vieze hotel en lang leve de warm water bronnen
  3. Bakker:
    27 november 2015
    Hoiiii Robin je ben goed bezig hoor. En gelijk heb je is het niks hup verder , geniet er van knul .
  4. Barney stinson:
    27 november 2015
    Bro that sounds like a lot of fun!!! Wish i was there with you so we could make that hostel even more dirty ! Know what i mean !! Waaaaatttupppp !!!!