panama city -> el valle de anton

20 november 2015 - Anton Valley, Panama

Inmiddels heb ik panama city verlaten door middel van een bus reis te maken wat een ervaring opzich was mooi uitzichtde bus stopt ook tussen door om straat verkopers binnen te laten waar jr van alles van kan kopen. Nou ben ik 2 en half uur later aan gekomen in 'el valle de anton ' bij een mooi hostel aantal biertjes gedronken met de gasten hier (fransen die engels spraken )en de eigenaren (amerikanen) dus vermaak me hier goed ook een stuk de bergen in wezen hiken waar je een schitterend uitzicht heb over de vallei alleen regent het deze maand nog redelijk veel maar tussen de buien door is het heerlijk

1. Isabelle:
    20 november 2015
    Kijk dat is een mooi uitgebreid verhaal en mooie fotos. Zo te horen heb je het daar meer naar je zin. :) veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal. :D
  2. Laura:
    20 november 2015
    Have fun robin!! Ziet er mooi uit mooie fotos!!
  3. OPA 1:
    20 november 2015
    Mooi man maar laat je door de regen niet uit het veld slaan gewoon een extra biertje en dan kom jij daar wel overheen
  4. Bakker:
    20 november 2015
    Wauw ziet er mooi uit knul en .olie picture hoor. Alleen jammer van het bier pfff doet hij anders nooit. Maar leuk man geniet er van ,have fun
  5. Gerda:
    21 november 2015
    Prachtig daar. Leuk om je zo te volgen, benieuwd naar je volgende verslag.
  6. Guido:
    22 november 2015
    Ziet er goed uit maat! K wacht je volgende bericht af!
  7. Paulinho:
    22 november 2015
    Muy bien Robinho!
    Have fun, we blijven je volgen.
  8. Kees:
    25 november 2015
    heee vriend como esta.s ?? heb je het nog een beetje
    naar je zin? hasta mas tarde gr kees