Flores/Tikal

22 januari 2016 - Flores, Guatemala

Vanuit semuc champey ben ik naar coban gegaan een plaatsje in de buurt om een tussenstop te maken maar niet echt wat uitgevoerd daar. Met moeite een werkende pin automaat kunnen vinden. Maar na een paar uur zoeken is dat toch gelukt. Vandaar heb ik om 5 uur in de ochtend een public bus gepakt die ze tot de nok toe vol stampen maar ik had gelukkig een goeie zit plaats 3 bussen en 1 boot verder ben ik in Flores, peten aangekomen ik reisde alleen dus ik ik maakte een praatje daar met mensen in het hostel en voor ik het weet werd ik uitgenodigd voor een barbecue en gratis paddle boarding dus dat heb ik de volgende dag gedaan wat heel gezellig was en leuk om te zien hoe gastvrij de mensen zijn de dag erna ben ik een beetje de stad gaan verkennen Flores is een soort van eiland dat verbonden is met een brug nadat ik het heb rondgelopen de achterkant van het eiland was deels overstroomd wel grappig om te zien wel glad paar keer bijna onderuit gegaan maar ging gelukkig goed :p de dag erna ben ik op een trip geweest naar tikal is een stad met oude maya ruïnes wat heel interessant was had een goede gids die veel uitgelegd heeft over hoe ze vroeger daar leefde en mensen opofferde en aangezien het in de jungle was heb ik ook een aantal apen gezien en toekans ook leuk zie je ook niet dagelijks en ook interessant enorme mieren hopen met gigantische mieren tenminste voor een mier dan :p een van de beste trips die ik gemaakt heb

1. Bakker:
    27 januari 2016
    Luk je wel he globetrotter, maar ga een wereld voor je open denk ik zoon. Geniet er van je ben maar een keer Jong . succes met je volgende tripjes hoor en probeer zo veel mogelijk te schrijven is heel leuk om te lezen xxx
  2. Lia Bak:
    28 januari 2016
    Hoi neef, wat leuk om weer een verslag van je reis te lezen, wat maak jij toch veel bijzondere dingen mee, ik vind het super dat je dit in je eentje doet, ik vertel het ook steeds aan vrienden. Geniet en laat gauw weer eens wat horen, ik kijk elke week of er weer een verslag van jou is. Groetjes tante Lia
  3. Gerda:
    29 januari 2016
    Hey Robin wat gaaf allemaal wat je ziet en meemaakt. Vind het leuk om allemaal te lezen en door jouw ogen mee op reis te zijn. Veel plezier nog! Groetjes Gerda
  4. Annette:
    26 april 2016
    Hallo, wat is het stil hier, pssssst, weet je dat je vader komt?

:) :) :)